Nattens roliga!

 2011-12-23    10:12:39   Skrivet av:Sandra ♥ Mamma till Elias ♥
Inatt var det en liten kille som sov katastrof dåligt! Eller ja han sov bra fram till 1 inatt, sen bröt helvetet ut kan jag lova. Det där med uppesittar kväll, ikväll känns rätt långt borta och i ärlighetens namn vet jag inte om jag kommer orka vara vaken. Just nu dansar Elias, hans dans består mest av att snurra runt tills han blir så yr att han ramlar. Super kul tycker både Elias och jag, fast ibland undrar jag om inte jag tycker att det är snäppet roligare att titta på mitt lilla knäppa barn som säger "mamma titta" och sen snurrar gärnet. Söt är han i varjefall.
Idag står det julshoppning på dagens att göra lista, inte Elias roligaste kan jag säga. Inte mitt heller för den delen, och absolut inte när det fattas en massa sömn i kroppen. Men men det kommer gå bra! Jag ska göra min älskade currysil idag oxå. Helt ärligt så är det min favoritsil! (och det var inte för att skryta men det är riktigt god kan jag lova!).
Jaha mormor blir hemma över julen och jag hoppas att hon kommer och firar jul med oss andra!! Ibland kan det vara lite envist i min familj och ingen vill riktigt ta första steget. Givetvis är jag inte alls så, utan ser alltid på saker med sunt förnuft. Och i det här fallet anser jag att man kanske kan ta och glömma vissa saker för en dag (julafton) och vara med dom man älskar och ha det mysigt ihop. Ja ni ser ju hur klokt jag tänker! Ja, men dom säger ju oxå att jag är den smarta i släkten och det säger ju allt!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?