Väntar på att hjärtat ska vakna

 2011-12-11    13:20:04   Skrivet av:Sandra ♥ Mamma till Elias ♥
Elias ligger och sover och jag har precis ätit lite lunch. Idag har jag varit duktig, jag har både ätit frukost och lunch! Inte helt vanligt. Vi har oxå hunnit med att vika tvätten som hängde på tork och tvättat en till maskin + hängt. Elias har haft besök av sin farbror han fick en gosedjurs kanin i tidig julklapp. Kul att någon kommer och hälsar på min lilla skrutt från hans fars sida. Det är oerhört uppskattat! (Bild på kaninen kommer senare)
Jag sitter nu i fotöljen och jäser. Väntar på att skruten min ska vakna, då ska vi åka till moster min.
Sen så måste jag bara säga, varför slutar man aldrig förvånas?! Hur mycket kan en människa ljuga för en annan? Och hur blind är människan? Hur kan man gå på så mycket?
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?