Uppdatering!

 2012-02-06    20:46:20   Skrivet av:Sandra ♥ Mamma till Elias ♥
Nu var det ett tag sen jag gjorde en riktig uppdatering, det har bara blivit smsbloggande för min del sista tiden. Men så är det just nu, för in del är det på tok för få timar per dygn för att hinna med allt!
Elias utvecklas hela tiden, han hittar på och lär sig nya saker varje dag känns det som. Han pratar KONSTANT! Han har även börja lägga ihop fler ord och börjat bilda meningar, ex "titta mamma där" Men det mesta är fortfarande på hans egna lilla språk. Något som smälter mitt hjärta är när han säger "min mamma", låter så gulligt att jag dör litegrann.
Gällande dagis lämningen går det fortfarande suuuuper bra! så himla skönt! Nu har han knappt tid att ta av sig kläderna för att han har så bråttom in, sötnissen min! Tyvärr har det varit en hel del incidenter på dagis vilket resulterar i att jag är långt ifrån nöjd med dom, men Elias trivs som fisken i vattnet och det är huvudsaken.
Gällande mig själv så rullar pluggandet på. Vissa studer känner jag dock att jag undrar vad fan jag tänkte på när jag valde att börja plugga igen. Oftast är det på morgonen när jag är på tok för trött. Men den känslan går över och jag är helt klart nöjd över mitt val. Jag vill ha en bra utbildning och vara en bra förebild för Elias, jag vill även ha ett bra jobb och flytta från den här hålan någongång. Inte riktigt det bästa stället för ett barn att växa upp på, men det är min åsikt det!
Idag hade jag för övrigt mitt första och andra prov. Det första provet gick helt klart bättre en väntat, jag lyckades på något märkligt sätt faktiskt svara på alla frågorna, så jag hoppas på ett godkänt. Ett godkännt är de jag satsar på i den kursen då jag finner den helt ointressant, vilket gör att jag har väldigt svårt att ta in saker och lära mig.
En kurs är jag iaf klar med, innan den är slut. Eller jag hoppas att jag är klar i varje fall har skickat in sista uppgifterna i förra veckan så väntar svar på dom, har jag gjort dom rätt blir det ett MVG för min del i den kursen. Men det vet jag att det blir hehe. I värsta fall om det skulle vara på tok för fel har jag gott om tid att hinna göra om det, för övrigt vet jag att jag gjort det rätt ;) Jag är ju så klart bäst så det e inga problem det inte.
För övrigt kan jag berätta en annan sak. Ni vet när man var lite och hade en läxa, så kom man till läraren och sa "min hund tugga sönder den" lyssna på den nya och sanna för den delen! Min älskade son lyckades få tag i mitt papper till en uppgift jag skulle göra idag, duktig som han var lyckades han även riva sönder pappret i microskopiska små bitar. Jaa så det blir lagom pinsamt imorgon när jag kommer till skolan och säger, tyvärr jag har inte gjort läxan för min son rev sönder pappret! Hahaha piiiiiinsamt värre!! Den måste vara nya iaf för läraren ;)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?