Alla sätt är bra förutom dom dåliga

 2012-01-09    21:26:22   Skrivet av:Sandra ♥ Mamma till Elias ♥
Vilket även gäller vilken sov ställning man har, även om den är sittandes ;)
Kan säga att när jag kom in och såg honom sovandes så här började jag asgarva. Lilla han vart väckt av mig asgarvande =)

Idag var första dagen i skolan. Visserligen var det bara information, men imorgon börjar första lektionen kl 8. Vilket betyder att jag måst gå strax efter kl 7 hemmifrån för att hinna lämna lillman. Uscha det är inte humant att behöva gå upp så tidigt! Elias lär inte heller vara den lyckligaste över att behöva gå upp tidigt, stackaren! Funderar på det sär med sov tider på dagis. Elias är den som sover längst på dagis då jag sagt att han får sova tills han vaknar. Idag fick han dock bara sova en timme på dagis. Tror att han kanske behöver lite längre. Han var trött nu på kvällen men det tog en stund innan han somande, möjligt övertrött. Det där med att hitta den perfekta sov tiden är inte lätt vill jag lova.
Nu har jag även lite beslut ångest, ett avsnitt till av Nikita elle gå och sova. Troligt lär det sluta med ett till avsnitt men jag behöver verkligen sova! Åh ni förstår ju mina otroligt stora problem här i livet ;)
 Mariah, mamma till cornelia

Hahaha vilken gulleplutt. Man kan ju inte låtabli att skratta när man kommer på dom sådär.... Jag har fått ett ex antal skrattatacker och lillan vaknar varje gång.. Jag vaknade själv en gång att det luktade blöja i ansiktet och tittade upp då låg hon med rumpan framför mitt ansikte och sen överkroppen på sin säng som är lite lägre än min säng och det såg verkligen roligit ut.. haha vad man kan ha kul åt sina barn. <3<3<3

 2012-01-09    23:22:29     URL: http://maravilloso.blogg.se/
 M

 2012-01-10    06:17:47
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?