Ingeeen förstår hur dåligt jag mår...

 2011-12-11    20:56:04   Skrivet av:Sandra ♥ Mamma till Elias ♥
Vilken barn film kommer dom orden ifrån, är en låt? Sak samma men jag mår så jäkla dåligt! Magen är helt uppsväld, jag har riktigt ont i magen, mår förbannat illa och rapar som vet inte vad. Jag vet ju att jag ska ge tusan i att äta en massa deg, men det är ju så förbannat gott! Gissar på att jag heelt enkelt får skylla mig själv, va ingen som tvingade mig att äta massa deg... Men lite synd är det allt om mig!
Elias somnade som en klubbad säl när vi kom hem. Vaknade upp nyss och var ledsen, säkert någon dum dröm =(
Jag ska faktiskt oxå ta och lägga mig om inte allt för lång stund. Imorgon är det dagis dags igen, och jag och mamma ska till Halstavik. Sen hoppas jag hinna till mitt jobb på lusse firande för älskade J.
En super trevlig dag har vi haft! Hoppas att ni oxå haft en bra dag!
 Mariah

Den kommer från lejonkungen :D Woho!

" ingen förstår hur dåligt jag mår " hahaha stackars zazzo.



Det kan vara svårt att låta bli att inte äta deg, det är så jävla gott!!



 2011-12-12    07:46:24     URL: http://maravilloso.blogg.se/
 Susanne

Det är från Lejonkungen när Zazzo sitter instängd hos scar =)

 2011-12-12    16:18:54
 sandra

Det e det ja! Tack =)

 2011-12-12    19:15:30
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?