Kaos i hemmet

 2011-12-29    21:28:47   Skrivet av:Sandra ♥ Mamma till Elias ♥
Dålig skriftlig uppdatering från mig den sista tiden. Som ni kanske sett har jag bara mmsat in bilder då vi haft fullt upp. Vilket ni säkert förstår med tanke på jultider och allt som här där till.
Julen firade vi uppe hos moster och det var minst sagt trevligt. Både jag och Elias fick en massa fint! Det tackar och bockar vi givetvis för. Elias skötte sig fint trotts att det vart väldigt sen för honom 2 dagar i rad, men har man världens bästa son så har man =)
Efter alla julklappar har det blivit kaos här hemma. Elias som redan hade ett överfullt rum med leksaker har nu ännu mer. Mitt stora problem är nu att allt ska få plats. Jag måste sätta mig och rensa ut sånt som han inte längre leker med. Ska ta bort dom flesta gosedjuren oxå, han har en hel drös och är totalt ointresserad av dom, så dom tar onödig plats i våran stora plats brist. Inte bara att det är kaos i hans rum utan äve i resterande av lägenheten. Ligger leksaker överallt. Andra saker överallt. Möbler står lite som jag vet inte vad. Min älskade son tycker nämligen att det är kul att dra runt på olika saker ex vardagsrummsbordet, hans fotölj, min fotpall och en massa andra saker. Med andra ord allt han kan dra runt på dras runt på! Haha sötnisse! Ser rätt kul ut när han kommer dragandes på vardagsrummet och tar i för allt han kan för att få det framåt =)
Idag har vi vart förbi min pappa en sväng. Elias fick en fin julklapp. En fyrhjuling med en gubbe på som drar ett släpp med en bil uppepå. Den skulle det minsann lekas med när vi kom hem! Pappas kommentar var rätt rolig "vet du hur dyrt det är med leksaker?" Haha nääe inte alls, jag har bara köpt hur mycket som helst senaste året ;) Nej men ärligt så är det faktiskt sjukt hur mycket leksaker går på. Dom vet allt vad dom tjänar pengar på dom rakarna.

 

Sen så måste jag bara få ur mig, att jag är otroligt less på en person som har en förmåga att ljuga mig rakt upp i ansiktet. Jag får hela tiden nya förhoppningar med det slutar alltid på samma sett. Tycker att det är patetiskt. Kan inte vara så förbannat svårt att inse vad som är viktigast i livet, iaf inte när det är så fruktansvärt uppenbart! Skäms på dig!

 Mariah

ja fyndade den på elgiganten =) startpaket med usb sladd och 500 papper ingick samt färgpatroner. = )

 2011-12-29    22:49:41     URL: http://maravilloso.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?