Min kära son vägrade igår att sova. Det rä...

 2011-12-16    09:17:26   Skrivet av:Sandra ♥ Mamma till Elias ♥

Min kära son vägrade igår att sova. Det räckte att vi gick mot hans rum eller mot mitt så vart han helt hysteriskt. Till slut somnade han i min säng vid kvart i nio. Super mysigt att ha han i sängen, men jag sover så himla illa när han gör det. Vaknade upp vid sju gjorde han och jag fick mig en mindre chok att klockan var så tidigt. Han vaknar inte så tidigt när han somnar i tid så jag trodde att jag skulle behöva väcka honom. Ingen tomten är far till alla barnen fick jag titta på i går heller som jag hade planerat. Jag tittar på den varje år, tycker att den är så sjukt rolig. Jul känsla får jag när den går på tv, dock försvinner den lika fort som filmen är slut. Nu sitter jag på jobbet och hoppas att den här dagen kommer gå fort! Gick jätte bra att lämna Elias idag, han vart inte alls ledsen. Såå himla skönt! Nej nu ska ja ta och dricka mitt te och sen göra något vettigt här.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?