Mosad potatis med sås är grejer det! Så go...

 2011-12-30    11:13:02   Skrivet av:Sandra ♥ Mamma till Elias ♥

mms_img-19371468 (MMS)

Mosad potatis med sås är grejer det! Så gott att gaffeln åkte på golvet och man tog värsta lassen med händerna, för det går ju fortast så ;-)

 Thomas

Hej,



Nä du är nog illa uppdaterad på allt som sagt via bloggar och annat mellan oss och E och oss och jag ska försöka hålla detta kort.



Varken jag eller min sambo har sagt eller påstått att E är en dålig förälder, E får allt han kan behöva och mycket därtill i vad jag förstått, har inte eller kommer inte att påstå annat så var du fått det ifrån vet jag inte.



Men att man själv är en bra förälder berättigar inte till att racka ner på andra, leta fel och nagelfara för att som enda mål kunna komma med nedsättande, elaka kommentarer och uttalanden, sånt låter jag inte gå utan åtgärd, tror jag inte du heller skulle göra om det var dig det gällde!



Angående namn så vet jag inte huruvida "näbbgädda" och "skata" på nått sätt är värre än "vider", "äckel" och annat i den nivån?!?! E har bestämt hävdat att hon är både vuxen och mogen så, frågan är om vi båda är omogna eller vuxna!?



Jag kan väl till sist säga som så att många gånger velat komma kommentarer om saker och ting men faktiskt låtit bli då jag tycker var och en får sköta sig själv och göra som man själv tycker är bäst.



//Thomas

 2011-12-30    14:09:57     URL: http://patetiskabloggen.blogg.se/
 Thomas

Just det... om det inte är bekant så kan man inte göra Snölyktor så bra då det är minusgrader, snön klibbar liksom inte ihop då, funkar alltså bäst om det är några plusgrader, vilket det då var vid det tillfället, men doppar man ner fingrarna i snön blir dom fort röda, att dom blir det är dessutom friskhetstecken då kroppen kompenserar för kylan med ökat blodflöde, därav den röda färgen... och ja jag försvarar mig/oss då jag som alla andra inte gillar att bli ifrågasatt i min roll som förälder, har dessutom tre vuxna barn som alla har sina fingrar kvar i gott skick!



Ber om ursäkt för att det blev två kommentarer!

 2011-12-30    14:47:22     URL: http://patetiskabloggen.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?