Sveriges skickligaste agenter kommer hem till mig =D

 2011-12-22    21:05:14   Skrivet av:Sandra ♥ Mamma till Elias ♥
Idag har jag lyckats bakat en del julgodis. Vart två sorters olika brända mandlar. Chokladpraliner, knäck och marknadsnougat. Ja det tog sig sin lilla tid att få ihop allt, men skönt när det är klart!
Linda har varit här och ätit med mig, hon har haft med sig Elias till Jakan idag. Skönt att få egentid när man bakar, allt går så mycket smidigare och fortare då!
Jag har även kommit underfund med att mina byxor som jag ska ha på julafton är helt borta! PANIK! Ni förstår är dom byxorna borta kan jag inte ha resten av dom kläder jag tänkt ut, och kan jag inte ha dom kläderna då har jag inga kläder alls att ha. Ja klart jag har kläder att ha, typ mjukiskläder, ja hur som ni förstår mitt problem. Ilands problem tänker många utav er nu. Men icket mina vänner, här har vi minsann något super viktigt som helt klart kommer prioriteras på Sveriges 10 viktigaste saker att göra innan, vad dom nu brukar ha skrivet där. Klart att Sandra ska få ha sna finfina byxor på sig och se toppen ut på julafton, och inte som vanligt. Som vanligt betyder med andra ord, mjukis kläder, hår som står åt alla håll, som i ett försök till att inte visa det satts ihop i en knut mitt på huvudet, inget smink, lite torkade matrester som blivit kastat på en, och en fin dag även lite barnspya.
Ja, så ni förstår ju att det helt klart att Sverige kommer prioritera att min byxer kommer dyka upp snarast. Jag tror ärligt att dom kommer skicka ut sina mest skickliga agenter för att söka efter dom! Och för att jag inte ska veta om att dom  varit här och sökt efter mina mysteriskt försvunna byxor kommer dom vara smarta nog att lägga dom på nästa ställe jag letar. Ja helt klart kommer det gå till så, mina byxor letas fram av Sveriges skickligase agenter, jag får ha på mig kläderna jag tänkt ut och allt blir skit bra!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?