Berömmer mig själv!

 2012-02-07    16:24:26   Skrivet av:Sandra ♥ Mamma till Elias ♥
Jag måste få ta och berömma mig själv lite nu. Just bara för att jag är så jävla gym! Jag har idag tagit mig till skolan TROTS att jag är sjuk. Jag är igenom förkyld har halsont och feber, trots det tog jag mig till skolan. Har aldrig skett förr kan jag lova! Inte bara det, utan idag fick vi en oförbered redovisning att göra och jag og mig upp där och snackade på trots att jag bara hade 10 min att förbereda mig på. Vi hade viserligen kunnat vänta tills nästa gång men lika bra att ge sig på det på en gång. När jag ändå håller på att skryta om mig själv så måste jag ju även nämna att jag tog den 5-stjärninga uppgiften. Uppgifterna är indelade i 1 - 5 stjärnor den med en stjärna är enklast och den med 5 svårast. Ja vem är bäst liksom? Och om jag var bra där uppe? Nej inte alls, jag ägde!! Haha självskryt så det heter duga ;) Nu är jag dessvärre helt död, men en ny dag imorgon och nya tag.
SJukt hur mycket man kan ändra på sig igentligen, från att skita i vad allt skola och plugg innebär till att gå dit halvdöd. Stolt över mig själv!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?