Elin

 2012-02-08    10:17:51   Skrivet av:Sandra ♥ Mamma till Elias ♥
Idag begravs min fina faster Elin. Jag har dock blivit nekad av min pappa att gå på begravningen, vilket ärligt tagit hårt på mig. Jag känner även att det ändrat min syn på vissa saker. Jag känner mig väldigt dålgt behandlad och även att mina syskon blivit det gällande detta. Väldigt att vissa för följa med men att man anser att hennes släkt inte får göra det. Tyvärr känner jag att det här kommer påverka våran relation en del.

 

Jag har skickat in ett bidrag till både cancerfonden och djurens rätt enligt hennes önskan. För det är ändå vad jag anser att man gör på begravningar går efter den bortgågnes önskan. För min del blir det en tyst minut och ett tänt ljus här hemma. Förhoppningsvis blir det en sväng förbi kyrkan och lämna blommor.

 

Fina fina Elin jag vet att vi kommer att ses igen! ♥

 Samona

Oj va ung hon var.. Jag beklagar gumman <3 Varför får du inte följa med?

Kram

 2012-02-08    10:24:14     URL: http://samona.blogg.se/
 Samona

Ja, det tycker man ju är en självklarhet. Tråkigt beslut av din pappa tycker jag. Det verkar ju vara öppen begravning dessutom annars brukar det stå "sker i stillhet med familj" eller liknande..

Kram på dig <3

 2012-02-08    11:27:52     URL: http://samona.blogg.se/
 Christina

Ja det är konstigt Sandra,men Elin är nog glad för det fina du gör för henne,du har ett fint hjärta Sandra & de kan INGEN ta i från dig!! älskar dig <3 puss

 2012-02-08    12:26:36
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?