Bromma zoo

 2012-01-04    00:11:36   Skrivet av:Sandra ♥ Mamma till Elias ♥
Imorgon åker vi äntligen till Bromma zoo, hur länge har jag tjatat om det? Troligt sen sist jag var där och det var ett tag sen. Det är något med djur affärer, jag blir alltid lugn och mår bra. Sen att mitt stor "ha-begär" dyker upp är en annan femma. Ja, jag skulle kunna ta hem alla världens djur om jag så bara kunde. Jag har även en julklapp till mig själv som ska inhandlas. Pengarna till detta har faktiskt varit undanlaggda en längre tid, och jag tänker absolut inte spendera dom på något annat en de som var tänkt från början. Förhoppningsvis blir det imorgon *big smile*. Känner mig just nu som ett barn i en godis affär haha! Nej jag har faktiskt hunit ordna lite här hemma ifall det skulle bli som jag hoppats! Sen har jag så klart min fundering på plats osv men det löser sig så klart! Hoppas nu på det bästa för mig kära vänner och även ni som inte är mina vänner! Men är det menat så går det, annars var det väl inte det :/
Annars idag har jag hunnit med att traska nästan hela vägen till öppna förskolan med Elias för att vända tillbax och vara barnvakt en stund när det krisa ihop sig lite för min käre vän. Så det vart ingen öppna förskola för oss. Sen traska vi vidare hem till moster, mamma var där och lagade mat och bjöd oss alla på. Smaskens det vill jag lova. Elias somande som en stock när vi kom hem vid halv nio tiden. Jag har inte gjort något alls förutom det ovannämda och sitta och läsa på lite extra på nätet =)
Sen så är Emil här nu kan jag lova, stromen alltså. Fy tusan vilket väder! Man hör hur det blåser lika bra inne som ute känns det som. Men jag tror att allt som händer nu är ett förvarningar på vad som komma skall. Och ja, jag syftar på att jorden ska gå under 2012. Jag är en av dom som tror på det, lite för mycket för mitt eget bästa tyvärr. Kan säga att det inte går en dag eller fler timmar utan att jag tänker på det. Vilket är fruktansvärt frustrerande, det jag tänker mest på är Elias. Hur orättvist det är om han inte ska få uppleva det fina med livet. Och sen att jag inte ska få spendera mer tid med honom, åh den tanken får jag riktig panik ångest över! Jag vill inte dö, och jag vill absolut inte att alla jag älskar ska dö. Åh alla dom där tankarna jag blir knäpp i huvudet på dom! Nej som sagt Bromma zoo imorgon blir bra, skönt med terap tid där. Haha synd för dom att dom inte tar inträde, eftersom vissa ser det som att gå hos en psykolog ;) haha!
 Mariah, mamma till cornelia

Tack fina du <3 du har en underbar son du med <3

 2012-01-05    13:10:48     URL: http://maravilloso.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?