Två tankar.

 2012-01-28    21:51:27   Skrivet av:Sandra ♥ Mamma till Elias ♥
Sitter och funderar. Just nu funderar jag på två olika saker. Ena saken är det här med vänner. Som dom flesta vet kommer och går det en hel del olika människor under ens liv, vissa tror man  dock alltid ska finnas kvar. Även om du finns kvar är det inte längre på samma sätt. Hur kommer det sig att man glider ifrån varandra och att det skapar ett större och större mellanrum. Jag kan inte längre säga att du är densamme som du brukade va för mig. Jag saknar dig. Ibland känns det som allt ordnar sig om man bara pratar en gång till. Det verkar inte funka. Jag blir lite smått galen av tankarna på dig. Behövde bara få ur mig lite. Jag älskar dig.
Den andra saken består mest av, saknad, illska, sorg, besvikelse, oförståelse och en massa massa tankar som aldrig verkar försvinna.

"Det finns en mening i allt som sker.
I denna stund vi den inte ser.
En tröst i sorgen vi ändå har.
De vackra minnen Du lämnat kvar.
Någonstans inom oss finns
Du alltid kvar."

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?