Bloggfrågor

 2011-12-11    18:13:57   Skrivet av:Sandra ♥ Mamma till Elias ♥

Nämn något som gjorde dig glad igår: När Elias farbror hörde av sig och sa att han skulle komma och hälsa på Elias.
Vad gjorde du kl 08 i morse? Låg brevid Elias i sängen när han drack välling .
Vad gjorde du för 15 min sedan? Pratade med Elin i telefonen.
Det sista du sa högt? Elias ajaj!
Det senaste någon sa till dig: Vill du ha med dig några hem till kvällen?
Vad har du druckit idag? Coca Cola och vatten.
Vad var det senaste du åt? Lussebulle
Vad var det senaste du köpte? Mat.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun träfärgad.
Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt och kallt.
Godaste glassmaken? Har flera
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njäe jag vet inte.
Sover du tungt? Nej.
Drömmer du mardrömmar? Ja. 
Trivs du med ditt jobb? Absolut.
Favoritklädsel? Myskläder
Favoritlåt just nu? Flera
Vad ser du om du tittar till höger? Linda och Thomas som kollar på gossip girl
Vad gör dig glad just nu? Elias.
Vad ska du göra härnäst?Åka hem. 
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Sådär..
Favoritgodis? Choklad
Kläder just nu? ´Jeans och linne.
Sommarplaner? Inga alls
Hur många kuddar sover du med? 2
Morgon eller nattmänniska? Hmm... Jag är alltid trött.
Vad är viktigast för dig? Min familj.
Är du kittlig? JA!
Snarkar du? Om jag är förkyld så gör ja det.
Stjärntecken? Skorpion
Äckligaste insekten? trollslända och geting
Stökigt el välstädat? Mittemellan
Vad längtar du mest efter just nu? Sommar!!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?