Julbord på ikea - nej tack!

 2011-12-18    12:22:00   Skrivet av:Sandra ♥ Mamma till Elias ♥
Som sagt vart det en ny säng till Elias igår. Jag har ställt den i mitt rum precis intill min säng. På så vis kan han inte ramla ur den, och han behöver inte heller få någon panik över att ligga själv i sitt rum.
Vi åt igår julbord  på ikea, kan strakt orekommendera det, inte värt dom fjuttiga 99 kronorna, var vidrigt kan jag säga. Knappt så min älskade 1 åring ville äta det. Men då har man provat på det iaf! Man fick en sån där urtjusig klisterlapp att sätta på sig när man åt julbord. På vägen därifrån frågade en mamma med sina tre barn vart man betalade för julbordet. Då satt jag min klisterlapp på den kvinnan och vart otroligt glad! Ja då gjorde jag dagens goda gärning, sparade en mamma 99 kronor =) Jag undrar för övrigt om mat Tina som står för ikeas matbord, verkligen vill göra det?
Natten har faktiskt gått bra och Elias sov helt okej, ett försök till att krypa upp till mig, fast bara lite halvt. Sötisen låg med överkroppen i min säng och benen i hans egna, och huvudet på min armbåge? Haha söt hjärtat mitt, det kan inte alls vart skönt, speciellt inte med huvudet.
Nu ligger han och sover igen sen ca 1 timme tillbaka, jag somnade till en stund jag med.
 Mariah, Mamma till Cornelia

Kan du inte lägga ut en bild på sängen =)

 2011-12-18    12:54:30     URL: http://maravilloso.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?