Lång kväll för mig själv!

 2011-12-30    18:45:28   Skrivet av:Sandra ♥ Mamma till Elias ♥
Elias ligger nu och sover. Tidigt jag vet, han har inte sovit någon middag idag så jag hade inte hjärta att hålla honom uppe längre när han va så rakans trött. Tog ungefär 2 min så var han total däckad. =)
Idag rök håret på honom oxå (kan ses på bilder neranför som är mmsade in). Super skönt tycker jag, och han ser inte lägre ut som någon dalmas utan han ser verkligen ut som en liten kille =). Jag har alltid klippt honom för han och det blir inte direkt snyggt kan jag lova. Ojämt så det heter duga, haha! Det är inte lätt att klippa en liten människa som vägrar sitta still. Men nu har det rätt så jämt och jag är nöjd =) Tack Thomas för hjälpen!
Jag ska ta och titta på the vampire diaries och sen är jag faktiskt ärligt utan att ni skrattar åt mig ;) sugen på att titta på Mary Poppins haha. Sugen på något gott är jag med, och inget gott finns här hemma. Varför är det alltid så? Jäkla frustrerande anser jag.
Imorgon är det nyår om någon missat det. Vi ska spedera den ihop med inga mindre en våra underbara vänner Elin och Elias! Ska bli mycket trevligt! Vi ska äta tacos och dricka en massa cola, slå det ni som ska ut och festa och må dåligt dagen efter ;) haha!
Nej ska faktiskt ta och kika i kylen om det möjligt skulle kunna landat något gott där medans jag suttit här, man kan alltid önska!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?