Lussa idag och lucia tåg imorgon

 2011-12-12    22:25:02   Skrivet av:Sandra ♥ Mamma till Elias ♥
Mina ögonlock kämpar just nu mot tyngdlagen kan jag informera er om. Vart en lång dag och lik väl blir det samma visa imorgon. Mamma och jag har som sagt åkt till Hallstavik, gick över förväntan bra där faktiskt! Vad det hela exakt handlar om kommer jag berätta lite senare om. Vi vart bort över fem timmar och det tog en del att bara sitta hela tiden! (Hur jobbigt kan det bara vara att sitta igentligen tänker ni nu va) Hämtade sen Elias hos moster och Thomas. Hem snabbt och satt på Elias tomte kläderna. Gick upp till centrum, handlade lite fort och sen raka vägen till J. Vi skulle ha lite lusse firande för henne idag, och Elias fick då så klart vara en tomtenisse! Inte för att J igentligen bryr sig om det, men ändå. Glögg och massa gott serverade dom där, trevligt var det! Fick en liten tidig julklapp, super fin. (Bild kommer senare) Efter det gick vi in en sväg hos mamma, då Elias satt hela vägen hem och tjatade efter mommo, gullunge min!
Imorgon blir det upp i tid och jobba! Gud känner redan nu hur drygt det ska bli att kliva ur sängen! Fyyy, jag är då rakt ingen morgon människa, och ärligt så känns det lite drygt att behöva gå upp innan Elias vaknat. Sen efter jobbet blir det raka vägen till dagis och kolla på deras lucia tåg! Jag läängtar! Ska bli kul =) Dessvärre har min systemkamera fått någon flipp så den får allt stanna hemma :/
Nej nu ska jag ta och lägga mig i sängen och kika på tv en stund innan jag ska få min ytterst behövliga skönhetssöm. God natt på er alla!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?