Namnstatistik 2010

 2011-12-10    21:18:39   Skrivet av:Sandra ♥ Mamma till Elias ♥
Namnstatistiken under år 2010, Maja och Oscar tog förstaplatsen. Men Elias kom på 4:e platsen. Jag vart faktiskt något förvånad. Visst jag vet att det är ett rätt vänligt namn, men inte så vanligt! Hela 888 personer döptes till Elias i tilltalsnamn år 2010. Under år 2009 låg Elias på 2 plats med hela 1018 bärare av namnet! Jag kommer mycket väl ihåg när jag var gravid, jag ville ha ett ovanligt och unikt namn med en speciell betydelse. Så vart det inte riktigt. Jag gillar namnet Elias så klart, men det var inte mitt första val. Idag skulle jag självklart inte kunna tänka mig ett annat namn på min skrutt, och det är givet att han är en Elias =)
Namnstatistik år 2010 kan du läsa mer om här!
(Bild lånad från google.se)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?