Piss företag!

 2011-12-13    20:41:44   Skrivet av:Sandra ♥ Mamma till Elias ♥
Jäklar vad arg jag är nu! Jävla pissföretag, gör inget annat en att lura folk på pengar och ljuga via telefonen. Usch säger jag bara! Hoppas att ni går i konkurs snarast innan ni lurar och ljuger för en massa andra människor!!!
annars har dagen varit toppen! Jag har jobbat, fick smita några minuter tidigare för att honna i tid till dagis och kolla på lucia tåget. Var så otroligt stolt över min lilla plutt! Han stod där glad och spexa sig lite fast att han såg att vi stod precis framför honom.
Sen har vi vart inne hos mamma. Jonas har lagat mat, fisk med rotgrönsaker + potatis och en super god romsås! Jag fick med mig till matlåda oxå imorgon.
Jag ska ta och titta på det nya avsnittet av once upon a time och sen ska jag sova! Helt klart en serie jag kan rekomendera! Läsa om den kan du göra här, den har fått riktigt ra betyg av imbd, 8,4 men det kan du läsa om på länken =)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?