Planer på ett bli frisk NU!

 2011-12-21    14:55:30   Skrivet av:Sandra ♥ Mamma till Elias ♥
Nej nu jävlar (ursäkta spåket) har jag bestämat mig för att bli frisk! Jag vill inte ligga en dag till i den här fördömda sängen! Jag vill inte se på en jul film till, visst jul filmer i alla ära, men inte när det ända man gjort när man vart sjuk. Jag är arg och ledsen nu. Snön håller på att smälta bort (och tro mig det gör mig absolut inget) men det är första gången det är snö och Elias kan leka i den, och självklart ville jag åka pulka, göra snögubbar och snöbollar med honom. Men nej, varför det? Bättre att ligga inne och vara sjuk tydligen... Hmm försöker just nu funder ut et bra sett att bli fridk på så fort som möjligt, utan att vara sängliggande. Ska gå och ta mig en dusch, det brukar man alltid bli piggare av. Någon som har tips, mottages det tacksamt!
För den delen är jag fortfarande inte klar med julklapparna (jag har inte köpt julklappar till någon förutom Elias) så ni kanske förstår min panik? Kul jul det blir, där sitter jag elaka Sandra som inte ger någon julklapp till sin familj. Åh vad jag just nu inte der fram emot denna dag, snälla låt mig bli frisk!!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?