Sjuk.

 2011-12-20    09:48:51   Skrivet av:Sandra ♥ Mamma till Elias ♥
Nu har jag varit vaken sen åtta, och jag är helt slut! Ändå har jag bara legat i sängen och kollat på tv! Gulliga mamma va in och hämtade Elias och lämnade honom på dagis. Så glad över att jag har världens bästa mamma som hjälper mig så mycket när jag är sjuk. Annars har jag så ont så jag vet knappt vart jag ska ta vägen mellan varven, och jag inte så säker på att det är halsfluss som läkaren sa. Det gör nämligen inte så jätte ont när jag sväljer, men jag har som knölar vid halsen som står ut och dom gör fruktansvärt ont! Jag kan inte virida på huvudet utan att det gör ont. Hur som helst hoppas jag att pencelinet (stavning?) hjälper på vad det än är, för jag vill vara frisk till julafton och gärna några dagar innan så jag hinner köpa julklappar!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?