Startar en ny blogg

 2011-12-10    19:18:42   Skrivet av:Sandra ♥ Mamma till Elias ♥
Nu startar jag upp den här bloggen istället för den gamla (möjligt att jag kommer skriva i den andra oxå). Tanken med den här bloggen är att jag inte ska ge ut den till alla, jag vill ha ett ställe där jag kan skriva av mig allt utan att hela Bro ska veta om det.

Sen måste jag tacka Mariah tusen gånger om som ordnat med min design, jag är så sjukt nöjd och tacksam! Personligen så tycker jag att hon gjort ett sjukt grymt bra jobb, och ni som inte håller med är uppenbart avundsjuka på att inte ni är lika grym som Mariah! ;)
Nu får vi se hur lång tid det tar för mig att komma in i blogg.se rutiner, jag har ju bloggat ett tag på soclog.se.
Idag började jag och skruttefisen min med mys frukost i vardagsrummet med tända ljus och Nalle phu film =)

Sen har vi varit iväg och handlat på Willys med mamma och moster. Det är inte riktigt Elias absoluta favorit stund ;)
Efter handlandet vart det hem till moster där vi fikade och Elias åt mellis. Hem efter det och städade Elias rum och plockade undan lite i köket. Jag kan berätta om hur våra städ stunder ser ut här hemma. Jag lägger var sak på sin plats, Elias far efter som en liten virvelvind och drar fram allt och lite till igen. Ja så poängen med att städa är igentligen inte så stor, men att det alltid ser ut som andra världs kriget här hemma är inte allt för kul!
Mormor min kom förbi en snabbis på kaffe och lussebulle som hon tagit med sig =) Lite kvälls jul mys.

Nu sover hjärtat mitt och jag funderar på om jag ska ge mig på städningen eller sätta på en film. Känns inte som att valet är allt för svårt ;)
 Mariah

Det var så lite gumman =)

 2011-12-11    09:42:33     URL: http://maravilloso.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?