Klagar av mig

 2012-02-08    11:21:44   Skrivet av:Sandra ♥ Mamma till Elias ♥
Usch känner verkligen att jag behöver klaga av mig. Jag är på pisshumör och mår piss oxå för den delen. Provet idag gick så dåligt det kunde. Jag känner bara för att gå typ 10 mil in i skogen och skrika och slå på något, göra av med en massa frustration. Jag ska till tandläkaren idag vilket jag hatar! Dom behöver dessutom dra yt två jävla visdomständer eftersom dom tydligen inte kan växa rätt -.- Nörd tänder, nörd prov nörd allt! Usch vad less jag blir. Känns som jag behöver något nytt och positivt i mitt liv. Vad ska det vara då? Inte en jävla susning. Less på folk är jag oxå, på dom som ska snacka om samma jävla sak hela tiden, orkar inte lyssna bryr mig inte, gå vidare...
Bläää på allt. Plugga behöver jag göra oxå, jag orkar inte. Tycker jag varit duktig nog och tagit mig till skolan två dagar i rad med feber. Men man måste plugga hemma oxå. Varför ska det vara så förbannat mycket läxor? Jag hade tänkt att hoppa på en till kurs den här terminen men det skiter jag i. Blir för mycket. Måste hinna med mig själv oxå. När man var yngre prioriterade man eller iaf jag alltid mig själv först, nu är det jag som kommer sist. Självklart ska Elias komma först och det gör han alltid det är det inga konstigheter med, men jag menar på att jag verkligen tar mig själv sist. Nääe jag får fan ett riktigt jävla psykbryt på det här!
Och sen fan prioriterar man sina barn! Jävla nörds som inte gör det, det är något som gör mig riktigt förbannad!
Skitdag!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?