Onödigt mycket saker.

 2012-02-16    11:11:33   Skrivet av:Sandra ♥ Mamma till Elias ♥
Det var att städa, lika bra att ha det klart till helgen så slipper man störa sig på det då. Jag har dock Elias rum kvar, skulle behöva sätta mig och rensa ut både leksaker och kläder. Vilket med andra ord blir ett evighetsgöra! Ungen har förbaskat mycket leksaker och kläder, onödigt mycket faktiskt. Han leker nog inte ens med 1 tiondel av sina saker och kläderna hinner han typ andvända en gång om han ens hinner andrvända dom innan dom blir för små, ja så mycket klader har han. Jag skulle nästan kunna strunta i att tvätta för han skulle ha kläder iaf.
Får se om jag tar tag i hans rum idag eller i helgen.
Jag har nu även kommit undefund med att jag har en jäkla massa skitmusik på min spotify, frågan är vad f*n kommer skiten ifrån? För dom låtarna är inget jag någonsin skulle lägga till. Förvirrande!
Kanske dags att ta en dusch oxå, vilket måste göras innan det är dags att dra sig till skolan. Längtar lite faktiskt, jag ska ju få träffa min älsklings Elin, känns som det var evigheter sen :/ I skolan just nu pysslar vi lite med politik, hade det varit bara nutidens politik hade det vart bra mycket intressantre men det är det inte så klart, dumt att göra sakerna på mitt vis! Jäkla skolverket, ska skicka in ett klago brev ;)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?