Saknar dig mitt hjärta!!

 2012-02-07    17:58:49   Skrivet av:Sandra ♥ Mamma till Elias ♥
Usch vad jag saknar min prins just nu. Mamma har hämtat honom från dagis så jag har inte träffat min skatt sen halv åtta imorse. Hon har fortfarande inte lämnat honom, men hon vill nog vara snäll och ha honom lite extra för att jag är sjuk. Men jag saknar honom så djävulskt mycket att det gör ont i hela kroppen! Jag skulle kunna sätta mig i ett hörn och dra täcket över huvudet och grina järnet för att jag saknar honom sååå fruktansvärt! Ja, jag blir lite extra känslig när jag är sjuk. Men fasiken kom hem älskade barn!!! Ja åh vad jag älskar den ungen, om man kunde dö av att älska någon för mycket hade jag varit död för längesedan. Det liksom värker i hela en av kärlek, och det finns ingenstans att göra av det, det känns som hela jag ska explodera det är så stort, så överväldigande. Det finns verkligen inga ord att förklara med och det gör mig så frustrerad!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?