Shopping

 2012-02-16    08:30:33   Skrivet av:Sandra ♥ Mamma till Elias ♥
Har nyligen kommit hem efter jag varit och lämnat skrutten på dagis. Som vanligt gick det super, så himla skönt.
Nu har jag funderingar på om jag ska sätta mig och plugga eller städa här hemma, är i stort behov av båda två kan jag säga utan att överdriva. Jag börjar inte först kl 13 så jag har lite tid på mig iaf! Man måste ju passa på när man är själv, för inte funkar det när Elias är hemma.
Igår var jag i Jakan med Anna vi åt lunch, kina bufé äntligen! Som jag längtat efter den maten! Hehe. Vart även lite shopping, var menat att jag skulle hitta ett par jeans till mig själv, men det slutatade som vanligt med att jag kom hem med nya kläder till Elias. Men det var bara en t-shirt och en one piece. Hehe söta var dom iaf, märkte dock lite sent att jag kunde ha tagit en större storlek, vad händer med mitt "lilla" barn han har blivit så jäkla stor! På tal om det måste jag ringa BVC typ nu! Vi höres! Mmsar bilderna på nya kläderna ;D
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?