Kommer inte på någon passande rubrik!

 2012-01-02    22:54:58   Skrivet av:Sandra ♥ Mamma till Elias ♥
Här hemma försöker vi vända tillbax lite på dygnen innan det är dagis dags igen. Vilket resulterat i att Elias inte sovit något på hela dagen. Han har faktiskt vart väldigt snäll må jag säga. Halv sju somnade han fortast en fortast.
Nyår då, den spenderade vi som sagt med vår sötisar Elin och Elias. En hel mysig kväll med skratt =) Elias och Elias är oslagbart söta ihop! Dom kramdes, matade med godis, gömde sig bakom tvättställningen ihop, och slogs lite grann, haha som syskon ungefär ;)
Imorgon är det öppna förskolan på ung mamma grupp som gäller. Ska bli skönt, Elias behöver få ur sig lite energi och göra något annat.
Jag har idag även hunnit ringa och avbokka ett möte, som jag många gånger sagt förr, nu skiter jag i det här. Skillanden är dock nu att jag verkligen inte orkar mer just nu och ett tag framöver. Jag måste se till våra liv först och allt det innebär innan jag orkar ta i tur med dina problem. Speciellt nu när jag ska börja plugga, kan inte ha en massa annat som kommer och tar tid och ger en massa negativ energi, för den här gången ska jag klara det!
Nu ska jag ta och dricka upp mitt goda te, sen borsta tänderna och sova!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?